MULAKAN DENGAN

MULAKAN DENGAN

klik disini

Translate

Google Translate
Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese English French German Spain Italian Dutch

INGIN MEMANCING DI LAUT CINA SELATAN

Selasa, 1 September 2009

PEMUDA UMNO DESAK ZAID LETAK JAWATAN ?


Tindakan Ketua Umno Bahagian Paya Besar,Datuk Ahmad Tajuddin Sulaiman Yang menggesa pengerusi Umno PP merangkap Ketua Bahagian Umno Bagan Datoh,Dr Ahmad Zahid Hamidi meletakkan jawatan segera ekoran kekalahan BN di Pematang Pasir,adalah tidak wajar dan keterlaluan kata Naib pemuda Umno Simpang 4, Mohd Najib Mohd Mokhtar yang menyatakan adalah tidak adil meletakkan punca kekalahan semata-mata kepada Zahid.

” Banyak PRK yang BN telah tewas ditangan pembangkang,mengapa pengerusi perhubungan Umno dikawasan itu tidak dipersalahkan dan tidak pula meletakkan jawatan?” Tegasnya dengan nada marah.

Menurut Mihd Najib lagi ” Bukanlah faktor calon atau indek prestasi (KPI) yang menjadi punca kekalahan Calon BN tetapi Keyakinan rakyat kepada Umno yang hampir luntur dan tidak ketentuan.Sepatutnya ahli-ahli tertinggi Umnolah yang terus berjuang untuk menutup kembali segala lubang-lubang kerosakan agar keyakinan rakyat kembali kepada Umno dan BN”.katanya.

Mengapa perlu kita menuding jari kepada orang lain,semestinya setiap ahli Umno perlulah mengubah sikap egoistik dan tidak asyik bertelagah sesama mereka untuk Umno kembali ke landasan asal perjuang dan Umno kembali bertaut dihati rakyat,Sekiranya perkara ini tidak diberikan perhatian,maka PRU ke-13 nanti pasti Umno dan BN akan menghadapi kesukaran yang amat sangat.

Petikan dari Sabahdaily

1 ulasan:

  1. Tajuddin dah tak ada kerja, jadi kerja dia komen orang sahajalah. Kalau suruh dia pun tak boleh buat apa juga.........

    BalasPadam