MULAKAN DENGAN

MULAKAN DENGAN

klik disini

Translate

Google Translate
Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese English French German Spain Italian Dutch

INGIN MEMANCING DI LAUT CINA SELATAN

Ahad, 16 Ogos 2009

DATO' SRI NAJIB BISIKLAH PADA JJ, UTAMAKAN RAKYAT DIROMPIN


Ahli Parlimen Rompin, Datuk Jamaluddin Jarjis masih wajar meletak jawatan walaupun beliau mempunyai cara untuk terus memberi khidmat kepada para pengundinya tanpa perlu kerap pulang ke kawasan, lapor siasahdaily.

Seorang pimpinan PAS Rompin Mohd Fadly Ramly berkata, Jamaluddin bukan sahaja tidak berpijak dibumi nyata tetapi mengambarkan seorang yang dangkal tentang situasi pengundinya serta geografi kawasan Rompin.

"Disini (Rompin) sebahagian besar penduduknya adalah nelayan dan peneroka, adakah beliau merasakan suatu yang praktikal untuk berurusan dengan mereka ini melalui internet," soal Fadzly membidas kenyataan yang dikeluarkan oleh Jamluddin hari ini.

Beliau menambah, pendekatan yang hendak diambil oleh Jamaluddin mungkin sesuai dalam tempoh 10-20 tahun akan datang.

http://greenboc.blogspot.com/

Komen.

Disini saya tidak berpandu kepada kata dari Saudara Mohd. Fadly bekas Calun PAS DUN Tioman tetapi saya sebagai seorang pengundi dan penduduk Rompin. terasa bagitu kecewa dengan sikap Ahli Parlimen yang enggan meletakkan jawatan kerana ramai pemimpin UMNO/BN yang boleh menggantikan Ahli Parlimen buat sementara. Letaklah jawatan dan bagilah kepada pemimpin yang sedia ada dan lebih berwibawa dari JJ sebagai contoh Hasan Arifin, anak tempatan, berkelulusan, berhemah dan disenangi rakyat. Soal PAS jangan di pertikaikan mereka akan terus bertanding walaupun 1,000 % usaha untuk kemenangan di kubu kuat BN ini. Kalau berani DSN cubalah adakan PRK di Rompin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan