MULAKAN DENGAN

MULAKAN DENGAN

klik disini

Translate

Google Translate
Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese English French German Spain Italian Dutch

INGIN MEMANCING DI LAUT CINA SELATAN

Khamis, 20 Ogos 2009

YB YUSMADI NASIHAT KAWAN BAIKNYA ( ROHAIZAT ) MENARIK DIRI DARI BERTANDING


Ahli Parlimen Balik Pulau, Yusmadi Yusuf menasihati calon BN di Permatang Pasir, Rohaizat Othman yang juga rakan karibnya sewaktu kecil supaya menarik diri pada pilihanraya kecil yang akan diadakan pada 25 Ogos ini.

Katanya Rohaizad tidak perlu mencalarkan kredibilitinya kerana janji UMNO-BN yang sering mengatakan penyelewengan atau pecah amanah di kalangan mereka sebagai soal peribadi.

" Saya sebenarnya mencadangkan kepada rakan baik saya itu tarik diri secara terhormat" katanya kepada TV Antara.

Rohaizad dikatakan terbabit dalam kes pecah amanah dan kini heboh diperkatakan dalam pilihan raya kecil Permatang Pasir.

Yusmadi menyifatkan, tindakan Umno meletakkan Rohaizad dalam pilihanraya ini akan menjerut leher bekas peguam sivil itu.

Yusmadi juga berkata, UMNO-BN selalu beranggapan politik wang di kalangan mereka sebagai hal persendirian sedangkan pada rakyat ia isu yang sensitif.


KOMEN

Demi kebaikan masa depan UMNO/BN cadangan ini perlu, satu gugur tak semestinya semua gugur kah........ kah.......... kah.

2 ulasan:

  1. Salam,

    Selamat berpuas, walaupun esok tak jadi puasa, tenguk-tenguk sikit kat pantai hiburan tu.....

    Pasai apa pulak Raohaizat nak tarik diri, kan SPR dah kata dia tiada masalah menjadi calon dan Wakil Rakyat......

    Dia bukan tipu kutip duit orang kampung, mungkin dia tersilap langkah dan dah dibebaskan pun dari dakwaan itu. Cuma Majlis Peguam yang telah dikuasi pakatanrakyat je yang masih gam dia....cuba kalau dia sokong pr, lama dah jadi menteri pakatan rakyat...

    Deme tahu kan no tel Pej Agama Rompin, call-call selalu dalam bulan puasa ini, jihad membenteras kemungkaran dapat juga pahla (walau tak puasa pun)

    BalasPadam
  2. Terima kasih bang atas nasihat tu kawan sentiasa bersama Pejabat Agama Islam. Insyallah berterawis kita. Datanglah rompin boleh belanja berbuka pusa

    BalasPadam