MULAKAN DENGAN

MULAKAN DENGAN

klik disini

Translate

Google Translate
Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese English French German Spain Italian Dutch

INGIN MEMANCING DI LAUT CINA SELATAN

Rabu, 5 Ogos 2009

ADAKAH MEREKA INI DISENARAIKAN ?


PRK Permatang Pasir mungkin diadakah dalam bulan Puasa ? , itu hanya terletak kepada SPR menentukan segala-galanya, Hari pengundi berkerja dah dilakukan, Hari cuti pun dah dilakukan cuma satu sahaja yang belum dicuba " sehari dalam bulan puasa ". Mungkin inilah peluang SPR untuk mencuba bagi menentukan kroninya menang. itu hanya ramalan mereka mungkin, tetapi kuasa menentukannya hanya ALLAH. Manusia hanya berusaha, berkempen dan memujuk pengundi. Kemenangan telah ditetapkan oleh ALLAH.

Tulisan saya yang lepas saya telah membuat ramalan yang Abang Mat Sabu akan ditentang oleh Chegu Mohd Zaidi dari UMNO/BN. tetapi berita terbaru dari Bernama berbunyi :

Pas Pulau Pinang akan mengemukakan senarai calon untuk bertanding pada pilihan raya kecil kerusi Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang kawasan Permatang Pasir kepada Pas pusat esok.
Pesuruhjaya Pas Pulau Pinang, Salleh Man, berkata mesyuarat Pas negeri semalam telah menyenaraikan beberapa nama calon yang layak untuk bertanding pada pilihan raya itu.
"Kita telah sepakat, sebulat suara di peringkat negeri, dan keputusan akhir akan ditentukan pada mesyuarat peringkat pusat," katanya kepada Bernama di sini Rabu.
Salleh berkata Pas akan meletakkan calon yang berasal dari Pulau Pinang dan menetap di negeri itu.

Katanya mesyuarat semalam turut membincangkan mengenai persiapan menghadapi pilihan raya itu.
Kerusi itu kosong apabila penyandangnya, Datuk Mohd Hamdan Abdul Rahman, 63, daripada Pas meninggal dunia akibat sakit jantung di Institut Jantung Negara pada Jumaat lepas.
Pada pilihan raya umum tahun lepas, Mohd Hamdan yang menjadi Adun Permatang Pasir selama tiga penggal sejak 1999, memperoleh 11,004 undi menewaskan calon Barisan Nasional Ahmad Sahar Shuib dengan majoriti 5,433 undi.

BERNAMA

Soalan dari saya

( ADAKAH MEREKA BERDUA DALAM GAMBAR DIATAS DISENARAIKAN )


Apa apa pun hanya Allah menentukan segala-galanya............AMIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan