MULAKAN DENGAN

MULAKAN DENGAN

klik disini

Translate

Google Translate
Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese English French German Spain Italian Dutch

INGIN MEMANCING DI LAUT CINA SELATAN

Selasa, 15 September 2009

KALAU DEGIL SANGAT PECAT AJA


PKR Negeri Sembilan sekali lagi dikejutkan dengan tindakan tidak bermaruah seorang ahlinya iaitu Shahruddin Abd Hamid yang ingin bertanding dalam PRK Bagan Pinang,Negori Sembilan,sebagai calon 'Bebas".

Shahruddin Abd Hamid 52,yang telah membuat pengesahan semalam untuk bertanding sebagai calon Bebas sekali gus menyaksikan pertandingan tiga penjuru yang memperlihatkan Pas,Bn dan Bebas akan berentap di PRK Bagan Pinang ini.

Ahli Parlimen Telok Kemang,YB Kamarul Baharin Abbas (Gambar) berkata,"PKR akan "memecat" keahlian Shahruddin sekiranya mendapati beliau menghantar borang percalonan pada hari penamaan calon 3 Oktober nanti,ini adalah keputusan parti."katanya. Kalau sekiranya kita tidak berpuashati dengan parti,ini bukanlah caranya.

"Kita bertanding untuk menang agar keadilan dan hak rakyat dikembalikan,dan matlamat kita ialah ingin membangunkan kawasan yang diamanahkan kepada kita."tambahnya lagi.Dia (Shahruddin) boleh cakap apa saja,namun hakikatnya dalam melalui PRK ini bukanlah sesuatu yang mudah,mungkin wang depositnya pun akan melayang begitu saja.


komen

Kalau degil sangat pecat saja, nanti dia bertanding ditakdirkan menang dia pula jadi katak macam di Perak dan kedah




Tiada ulasan:

Catat Ulasan