MULAKAN DENGAN

MULAKAN DENGAN

klik disini

Translate

Google Translate
Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese English French German Spain Italian Dutch

INGIN MEMANCING DI LAUT CINA SELATAN

Ahad, 25 Januari 2009

SATU CABARAN DAN TERCABAR















Satu lagi pilihanraya tanpa bersusah payah PKR menang, UMNO malu. Ini salah satu cabaran untuk UMNO, belum sempat nak berubah dalam UMNO, cabaran mendatang lagi. Bagi saya dalam UMNO dengan berpindahnya ADUN Bota bukan satu perkara kecil dan remeh. saya dari jauh akan menyokong ADUN Bota jika dia berpindah ke PKR selepas pemilihan Bahagian. Kerana dalam pemilihan bahagian zaman sekarang perlu ada wang, perlu belanja perwakilan, perlu beri duit minyak kepada perwakilan.

Ketua Cawangan dan perwakilan semuanya adalah kroni ketua Bahagian, Ular Sawa Cawangan yang dirancang oleh Ketua Bahagian kena bagi makan kalau tak bagi makan dia belit tuan, ular sawa yang ditaja oleh ketua bahagian tidak akan menjalankan kerja-kerja untuk kepentingan rakyat. ular sawa ini akan muncul apabila ketua bahagian balik kawasan, mereka akan mengikut ketua bahagian kemana pergi sehingga dapat habuan.

Macam mana Datuk Najib dan lain-lain yang ingin mengubah UMNO, hantu raya ada di keliling mereka yang akan berjanji akan membantu, rakyat manusia mereka hantu tidak akan berjaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan