MULAKAN DENGAN

MULAKAN DENGAN

klik disini

Translate

Google Translate
Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese English French German Spain Italian Dutch

INGIN MEMANCING DI LAUT CINA SELATAN

Jumaat, 30 Januari 2009

YA ALLAH JAUHI BALA KEPADA RAKYAT MALAYSIA


SEPANG 30 Jan. - UMNO akan menyiasat sendiri dan memutuskan sebarang bentuk tindakan ke atas mana-mana pemimpin atau ahli yang didapati bersalah kerana politik wang.
Ketua Penerangannya, Tan Sri Muhammad Muhd. Taib berkata, perkara itu diputuskan oleh Majlis Tertinggi (MT) UMNO yang bermesyuarat malam tadi.
Menurutnya, sebarang perkara berkaitan dengan UMNO seharusnya diselesaikan di dalam parti meskipun aduan atau laporan yang diterima datang daripada pihak luar.
"Saya fikir, hal-hal berkaitan parti seperti apa yang diputuskan MT malam tadi biarlah disalurkan kepada parti.
"Aduan boleh datang dari mana-mana tapi hal-hal parti, biar parti putuskan," katanya ketika ditemui pemberita pada program Apa Khabar Orang Kampung anjuran Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah di Sungai Pelek di sini hari ini.



Sekali lagi aku terperanjat kera dengan kenyataan akhabar, dalam kegawatan dan kepincangan dalam UMNO, kenyataan yang lapuk keluar lagi, Penyelesaian yang dibuat oleh UMNO ?, telah lama dibuat tetapi tidak berjaya pun. Ini lah nasib UMNO, sejarah telah menunjukan siapa boleh jadi pemimpin dan siapa tidak boleh jadi pemimpin, memandangkan di kalangan ahli UMNO kebanyakannya memerlukan sokongan, bantuan, menunjuk-nunjuk mereka tidak memikirkan siapa pemimpin mereka asalkan mereka dapat makan, persen dari air liur berjumpa si Polan dengan Pak menteri yang dia naikkan. Ya Allah bantulah kami Orang Islam di Malaysia, kembalikan lah pemimpin yang adil , amanah dan beriman kepada kami, memerintah negara yang disayangi. Hancurkanlah dan musnahkanlah pemimpin yang lari dari landasan Agama mu, jauhilah kami dari bala yang dilakukan oleh pemimpin kami, tunjukkanlah jalan kebenaran kepada rakyat malaysia, Allah Allah Allah maha besar.
Hadith Nabi yang diriwayatkan oleh Rubai bin muawiz as
SESIAPA PEMERINTAH YANG MEMERINTAH RAKYAT MUSLIMIN LALU MATI DALAM KEADAAN MENIPU MEREKA ITU BALASAN NYA TIDAK LAIN , MELAINKAN ALLAH MENGHARAMKAN BAU SYURGA "


Tiada ulasan:

Catat Ulasan