MULAKAN DENGAN

MULAKAN DENGAN

klik disini

Translate

Google Translate
Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese English French German Spain Italian Dutch

INGIN MEMANCING DI LAUT CINA SELATAN

Sabtu, 20 Jun 2009

MCA NAK BINCANG DENGAN DAP, PULAK DAH





















Menurut Soi Lek, MCA bersikap terbuka terhadap usaha pemimpin Melayu atau Cina yang duduk berbincang mencari jalan menstabilkan perpaduan rakyat dan ekonomi negara. Oleh itu dalam masa yang sama kita (MCA) pun boleh jumpa Pas, jumpa DAP.

Bercakap mengenai Kerajaan Perpaduan yang sedang dicanang antara Pas dan Umno, Soi Lek beranggapan perbincangan tersebut tidak seharusnya terhad kepada kepentingan Melayu semata-mata, ia wajar untuk kepentingan bukan Melayu juga sesuai dengan konsep 1Malaysia.

Bagaimanapun, beliau berkata MCA tetap yakin dengan keupayaan PM, Najib yang mahu melihat konsep 1Malaysia dilaksanakan dengan berkesan demi kesejahteraan seluruh rakyat, pelbagai kaum.

Oleh itu, MCA percaya UMNO tidak mungkin membentuk satu kerajaan bersama Pas dan membiarkan parti kaum Cina menjadi pembangkang.

Sumber dari kedahLanie

Dan UMNO dah Rebah layari http://nasilemakbungkus.blogspot.com/

1 ulasan:

  1. kenapa soi lek dapat masuk kabinet? mudah saje... ada ura2 mengatakan soilek dan anak beliau seorang ahli perlimen juga hendak keluar dari BN... heheh UMNO gerun oooOOoo.... tak tahu la nk bincag apelak ngan DAP.... :)

    BalasPadam