MULAKAN DENGAN

MULAKAN DENGAN

klik disini

Translate

Google Translate
Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese English French German Spain Italian Dutch

INGIN MEMANCING DI LAUT CINA SELATAN

Jumaat, 19 Jun 2009

ISU KERAJAAN PERPADUAN, ISU BESAR UMNO/BN DI MANEK URAI





















DAH AGAK DAH, ITULAH POLITIK UMNO/BN BILA ADA PELUANG, MEREKA AKAN GUNAKAN. ISU KERAJAAN PERPADUAN ADALAH ISU BESAR MEREKA UNTUK MEMANCING UNDI. PAS HARUS BERTINDAK. MEREKA CAKAP LAIN BUAT LAIN. TIMBALAN PERDANA MENTERI DAH MULA MEMBAWA ISU KERAJAAN PERPADUAN DI MANEK URAI. SIAPA SALAH " ITULAH CAKAP ORANG TUA TAK NAK DENGAR ".

Kenyataan yang akan menggigit jari.

Difahamkan bahawa 1 delegasi Pusat yang diketuai oleh Dato' Ustaz Tuan Ibrahim Tuan Man telah berjumpa TGNA pada pagi tadi hari ini. Alhamdulillah, nampaknya TGNA nampak 'sejuk' setelah selesainya pertemuan itu di Kota Bharu.

Dan dijangkakan beberapa perjumpaan juga akan dibuat oleh pimpinan yg akan didahului oleh Dato' Harun Din dan TGNA pada malam ini. Manakala esok TGNA akan mengadakan perjumpaan dengan Ayah Chik serta Ustaz Nasha.

Albanjari Online mengharapkan sesi-sesi perjumpaan yg dibuat pada hari ini dan juga esok diharap dapat membuka ruang penyelsaian dan isu UG dapat ditutup dari terus membarah khususnya di kalangan jamaah dan bukan jamaah yg telah keliru bagaimana isu besar ini dimainkan oleh pemedia-pemedia dan berniat jahat, dengan tujuan untuk memecah belahkan PAS./ Albanjari



1 ulasan:

  1. salam...

    Ada org pening kah...siapa yg pening?
    Kebiasaannya

    1. Tdk mengaku apa yg diperkatakan
    2. Menyalahkan media putar belit cerita
    3. Menyalahkan Umno/kerajaan
    4. Tersilap cakap

    Inikah yg Islam suruh? sila kembalikan kpd ajaran sebenar, abis ceriter.

    BalasPadam